Contactar:

Associació Proximus

L’Associació Proximus ofereix serveis de suport a persones amb discapacitat. No hi ha informació específica sobre les modalitats esportives del club. En general, les associacions com aquesta sovint es centren en donar suport als seus membres i millorar la seva qualitat de vida.

CIF: G55131478   ·   Número d'inscripció: 46375   ·   Data inscripció: 25/11/2011   ·   Població: Banyoles   ·   Comarca: Pla de l'Estany

CIF: G55131478
Número d'inscripció: 46375
Data inscripció: 25/11/2011
Població: Banyoles
Comarca: Pla de l'Estany

Junta directiva 2025

Aquestes són les 3 persones que formen part de la junta directiva de l'Associació Proximus segons el registre de la Generalitat de Catalunya el 07/10/2025.

Presidenta:
Francesca Albert Mulet

Secretària:
Anna Isabel López Moscoso

Tresorer:
Antoni Jaén Molina

Els membres de l'òrgan de govern de l'entitat poden haver variat.
Depen de la propia entitat notificar-los a la Generalitat per mantenir-los actualitzats.

Finalitats de l'entitat

Article 2

Els fins de l’associació són:

  1. Donar eines als representants de comunitats de veïns i veïnes dels municipis de Catalunya per a millorar la seva convivència i la seva qualitat de vida.
  2. Analitzar els conflictes comunitaris, des d’un punt de vista transversal, per desenvolupar estratègies mediadores i possibles solucions.
  3. Capacitar als ciutadans per tenir habilitats en la gestió mediadora, mitjançant la participació grupal, per resoldre problemes en l’ús dels espais comuns.
  4. Millorar la gestió de la diversitat cultural per la integració social de les persones estrangeres i/o nouvingudes.
  5. Assessorar, informar i atendre les consultes relacionades amb les comunitats de propietaris i la Llei de Propietat Horitzontal.

Per aconseguir les seves finalitats, l’associació realitza les activitats següents:

  • Seminars, tallers, cursos de formació i d’especialització a les entitats que acollin, siguin públiques o privades.
  • Reunions i trobades presencials i no presencials (via internet) amb les persones interessades.
  • Redacció i edició de documents amb informació general i/o especialitzada sobre les temàtiques pròpies de l’associació.
  • Creació d’espais propis de les tecnologies de la informació com a mitjà de difusió i de gestió de les seves activitats (espais web, xarxes socials, intranet, per exemple).

En queda exclòs tot ànim de lucre.

Font de la informació: Generalitat de Catalunya. Departament de Justícia, Drets i Memòria. Última actualització: 07/10/2025.