Contactar:

Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’Institut Mont Perdut

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’Institut Mont Perdut dona suport a les famílies, professors i alumnes en l’educació dels fills. Promou la participació familiar en la gestió del centre i col·labora en activitats educatives i culturals. Facilita la representació en òrgans escolars i organitza activitats fisicoesportives per a pares i alumnes.

L’associació ajuda en el control i la gestió del centre, fomenta la formació de les famílies i impulsa la col·laboració amb l’entorn social i laboral. Ofereix activitats extraescolars i esportives, amb sessions setmanals a les pistes de l’Institut Mont Perdut, obertes a pares i alumnes per afavorir la convivència i la participació activa.

CIF: G65435869   ·   Número d'inscripció: 47799   ·   Data inscripció: 09/05/2012   ·   Població: Terrassa   ·   Comarca: Vallès Occidental

CIF: G65435869
Número d'inscripció: 47799
Data inscripció: 09/05/2012
Població: Terrassa
Comarca: Vallès Occidental

Junta directiva 2025

Aquestes són les 3 persones que formen part de la junta directiva de l'Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’Institut Mont Perdut segons el registre de la Generalitat de Catalunya el 02/10/2025.

Presidenta:
Francisca Guerrero Pacheco

Secretari:
Sebastian Gómez Relancio

Tresorera:
Esther Martínez Ibáñez

Els membres de l'òrgan de govern de l'entitat poden haver variat.
Depen de la propia entitat notificar-los a la Generalitat per mantenir-los actualitzats.

Finalitats de l'entitat

Article 2. L’associació assumeix els objectius següents:

  • Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, a les famílies i els tutors legals, els professors i els alumnes del centre i els seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que la referència a l’educació dels seus fills i, en general, de tots els alumnes matriculats al centre, sense cap tipus de discriminació per motius de raça, sexe i religió.
  • Promoure la participació de les famílies dels alumnes en la gestió del centre.
  • Assistir els progenitors dels alumnes en l’exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre quan sigui sostingut amb fons públics.
  • Promoure ta representació i la participació de les famílies dels alumnes en els consells escolars dels centres públics i concertats i altres òrgans col·legiats.
  • Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
  • Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
  • Promoure les activitats de formació de les famílies, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar.
  • D’altres que, en el marc de la normativa educativa, els assignin els seus estatuts.
  • Promoure i realitzar tota mena d’activitats fisicoesportives.

Font de la informació: Generalitat de Catalunya. Departament de Justícia, Drets i Memòria. Última actualització: 02/10/2025.