Contactar:

Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’INS Tiana

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’INS Tiana dona suport a les famílies i promou la participació en la gestió del centre. Facilita la col·laboració en activitats educatives, culturals i esportives, i representa els pares en els òrgans de govern. Ofereix serveis com l’aula d’estudi tutelada i participa en esdeveniments locals per recaptar fons i millorar recursos.

L’Associació organitza activitats físiques i lúdiques per a alumnes i pares, fomentant la implicació de les famílies en la comunitat educativa. Treballa per garantir una educació de qualitat i per facilitar la conciliació familiar amb serveis extraescolars. Promou la formació dels pares en responsabilitats educatives i col·labora amb el Consell Escolar en la programació d’activitats.

CIF: G65607939   ·   Número d'inscripció: 45838   ·   Data inscripció: 14/09/2011   ·   Població: Tiana   ·   Comarca: Maresme

CIF: G65607939
Número d'inscripció: 45838
Data inscripció: 14/09/2011
Població: Tiana
Comarca: Maresme

Junta directiva 2025

Aquestes són les 3 persones que formen part de la junta directiva de l'Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’INS Tiana segons el registre de la Generalitat de Catalunya el 10/10/2025.

Presidenta:
Elionor Canas Vázquez

Secretari:
Ivan Curto Esteve

Tresorera:
Maria Garcia Matencio

Els membres de l'òrgan de govern de l'entitat poden haver variat.
Depen de la propia entitat notificar-los a la Generalitat per mantenir-los actualitzats.

Finalitats de l'entitat

  • Objectius de l’associació:
    1. Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, als pares i mares d’alumnes, tutors i tutores, professorat i alumnat del centre i els seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referència a l’educació dels seus fills i filles i, en general, de tot l’alumnat matriculat al centre.
    2. Promoure la participació dels pares i mares en la gestió del centre.
    3. Assistir els pares i mares en l’exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre quan sigui sostingut amb fons públics.
    4. Promoure la representació i la participació dels pares i mares en els consells escolars dels centres públics i concertats i altres òrgans col·legiats.
    5. Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
    6. Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
    7. Promoure les activitats de formació dels pares i mares, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar.
    8. D’altres que, en el marc de la normativa educativa, els assignin els seus estatuts.
    9. Promoure i realitzar tota mena d’activitats fisicoesportives.
    10. Promoure i realitzar tota mena d’activitats lúdiques i culturals.

Font de la informació: Generalitat de Catalunya. Departament de Justícia, Drets i Memòria. Última actualització: 10/10/2025.