Contactar:

Associació de Famílies d’Alumnes Institut Escola Mestre Andreu

L’Associació de Famílies d’Alumnes Institut Escola Mestre Andreu dona suport a les famílies, professors i alumnes en tot allò relacionat amb l’educació. Promou la participació dels pares en la gestió i representació del centre, col·labora en activitats educatives i fomenta la formació i responsabilització familiar.

Ofereix serveis d’assistència, organitza activitats esportives i facilita la comunicació entre famílies i escola per millorar el projecte educatiu i l’entorn social del centre.

En aquest cas, s’han destacat els noms propis, el nom de l’entitat i les activitats importants que realitzen.

CIF: G55117634   ·   Número d'inscripció: 45844   ·   Data inscripció: 27/09/2011   ·   Població: Sant Joan de les Abadesses   ·   Comarca: Ripollès

CIF: G55117634
Número d'inscripció: 45844
Data inscripció: 27/09/2011
Població: Sant Joan de les Abadesses
Comarca: Ripollès

Junta directiva 2025

Aquestes són les 3 persones que formen part de la junta directiva de l'Associació de Famílies d’Alumnes Institut Escola Mestre Andreu segons el registre de la Generalitat de Catalunya el 09/10/2025.

President:
Àngela Martínez González

Secretària:
Immaculada García Escobar

Tresorera:
Jordina Fernández Boronat

Els membres de l'òrgan de govern de l'entitat poden haver variat.
Depen de la propia entitat notificar-los a la Generalitat per mantenir-los actualitzats.

Finalitats de l'entitat

L’associació assumeix els objectius següents:

  • Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, als pares i els tutors, els professors i els alumnes del centre i els seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referència a l’educació dels seus fills i, en general, de tots els alumnes matriculats al centre.
  • Promoure la participació dels pares dels alumnes en la gestió del centre.
  • Assistir els pares dels alumnes en l’exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre quan sigui sostingut amb fons públics.
  • Promoure la representació i la participació dels pares dels alumnes en els consells escolars dels centres públics i concertats i altres òrgans col·legiats.
  • Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
  • Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
  • Promoure les activitats de formació de pares, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar.
  • D’altres que, en el marc de la normativa educativa, els assignin els seus estatuts.
  • El foment i la pràctica de l’activitat esportiva sense finalitat de lucre.
  • La defensa de la natura, l’entorn més proper i la relació de l’escola i el medi ambient.

Font de la informació: Generalitat de Catalunya. Departament de Justícia, Drets i Memòria. Última actualització: 09/10/2025.