Contactar:

Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Municipal de Música de Sant Sadurní d’Anoia

Durant la darrera reunió del Consell de Ministres es va aprovar un pla de
reactivació econòmica per fer front a les conseqüències de la crisi provocada per la
pandèmia de la COVID-19. Aquest pla inclou diverses mesures destinades a impulsar
l’ocupació i reactivar els sectors més afectats. Entre les accions previstes destaquen
ajudes directes a les empreses, incentius fiscals i la creació d’un fons de contingència per
suportar els sectors més vulnerables. És fonamental que aquestes mesures es posin en
marxa de manera immediata per evitar un col·lapse econòmic a gran escala. La
col·laboració entre el sector públic i privat serà clau per a la correcta implementació
d’aquestes mesures i la seva efectivitat en la reactivació de l’economia. És hora de
sumar esforços i treballar junts per superar aquesta crisi sense precedents.

CIF: G66048299   ·   Número d'inscripció: 49374   ·   Data inscripció: 18/12/2012   ·   Població: Sant Sadurní d'Anoia   ·   Comarca: Alt Penedès

CIF: G66048299
Número d'inscripció: 49374
Data inscripció: 18/12/2012
Població: Sant Sadurní d'Anoia
Comarca: Alt Penedès

Junta directiva 2025

Aquestes són les 5 persones que formen part de la junta directiva de l'Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Municipal de Música de Sant Sadurní d’Anoia segons el registre de la Generalitat de Catalunya el 26/09/2025.

Presidenta:
Marta Bel Ferrer

Secretari:
Guillem Escué Ribalta

Tresorera:
Judit Font Viñas

Vocal:
Ester Sánchez Belsa

Vocal:
Isabel Gómez Gómez

Els membres de l'òrgan de govern de l'entitat poden haver variat.
Depen de la propia entitat notificar-los a la Generalitat per mantenir-los actualitzats.

Finalitats de l'entitat

Article 2. L’Associació assumeix els objectius següents:

  • a) Donar suport i assistència als membres de l’Associació i, en general, als pares i mares d’alumnes, tutors i tutores, professorat i alumnat del centre i els seus Òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referència a l’educació dels seus fills i filles i, en general, de tot l’alumnat matriculat al centre.
  • b) Promoure la participació dels pares i mares en la gestió del centre.
  • c) Assistir els pares i mares en l’exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre quan sigui sostingut amb fons públics.
  • d) Promoure la representació i la participació dels pares i mares en els consells escolars dels centres públics i concertats i altres òrgans col·legiats.
  • e) Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
  • f) Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
  • g) Promoure les activitats de formació dels pares i mares, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar.
  • h) D’altres que, en el marc de la normativa educativa, els assignin els seus estatuts.

Font de la informació: Generalitat de Catalunya. Departament de Justícia, Drets i Memòria. Última actualització: 26/09/2025.