Contactar:

Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Ernest Lluch-L’H

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Ernest Lluch-L’Hospitalet ofereix suport als membres i als familiars del centre, promovint la participació en la gestió escolar. Faciliten la col·laboració en àmbits socials, culturals i econòmics, i col·laboren en activitats educatives i extraescolars. Promouen formació familiar i activitats fisicoesportives i culturals.

CIF: G65762643   ·   Número d'inscripció: 48104   ·   Data inscripció: 17/06/2012   ·   Població: L' Hospitalet de Llobregat   ·   Comarca: Barcelonès

CIF: G65762643
Número d'inscripció: 48104
Data inscripció: 17/06/2012
Població: L' Hospitalet de Llobregat
Comarca: Barcelonès

Junta directiva 2025

Aquestes són les 5 persones que formen part de la junta directiva de l'Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Ernest Lluch-L’H segons el registre de la Generalitat de Catalunya el 01/10/2025.

Presidenta:
Maria Teresa García Bordería

Secretari:
Victor Arenas Velasco

Tresorera:
Karla Vanessa Muñoz Meléndez

Vocal:
Carles Berbel Rabasco

Vocal:
Olga Granero Torres

Els membres de l'òrgan de govern de l'entitat poden haver variat.
Depen de la propia entitat notificar-los a la Generalitat per mantenir-los actualitzats.

Finalitats de l'entitat

  • Article 2. L’associació assumeix els objectius següents:
  • a) Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, als familiars i representants legals dels alumnes, tutors i tutores, professorat i alumnat del centre i els seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referència a l’educació dels seus fills i filles i, en general, de tot l’alumnat matriculat al centre.
  • b) Promoure la participació dels familiars i representants legals dels alumnes en la gestió del centre.
  • c) Assistir als familiars i representants legals dels alumnes en l’exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre quan sigui sostingut amb fons públics.
  • d) Promoure la representació i la participació dels familiars i representants legats dels alumnes en els consells escolars dels centres públics i concertats i altres òrgans col·legiats.
  • e) Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
  • f) Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
  • g) Promoure les activitats de formació dels familiars i representants legals dels alumnes, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar.
  • h) D’altres que, en el marc de la normativa educativa, els assignin els seus estatuts.
  • i) Promoure i realitzar tota mena d’activitats fisicoesportives.
  • j) Promoure i realitzar tota mena d’activitats lúdiques i culturals.

Font de la informació: Generalitat de Catalunya. Departament de Justícia, Drets i Memòria. Última actualització: 01/10/2025.