ASSOCIACIÓ CATALANA DE BOMBERS D’EMPRESA

L’ASSOCIACIÓ CATALANA DE BOMBERS D’EMPRESA representa els interessos professionals dels bombers d’empresa. Defensen la seva professió i negocien convenis per millorar les condicions laborals i socials dels associats.

Ofereixen serveis assistencials i una borsa de treball per facilitar la contractació. Organitzen activitats formatives, culturals i tècniques per a la formació contínua i la promoció professional. Col·laboren amb administracions per millorar la qualitat i especialització del sector.

Número d'inscripció: 53827   ·   Data inscripció: 06/08/2014   ·   Població: Reus   ·   Comarca: Baix Camp

Número d'inscripció: 53827
Data inscripció: 06/08/2014
Població: Reus
Comarca: Baix Camp

Junta directiva 2025

Aquestes són les 4 persones que formen part de la junta directiva de l'ASSOCIACIÓ CATALANA DE BOMBERS D’EMPRESA segons el registre de la Generalitat de Catalunya el 09/09/2025.

President:
Lluís Faiges Plana

Sotspresident:
Claudi Faiges Plana

Secretària-Tresorera:
Victòria Plana Piller

Vocal:
Carlos Tomás Marco

Els membres de l'òrgan de govern de l'entitat poden haver variat.
Depen de la propia entitat notificar-los a la Generalitat per mantenir-los actualitzats.

Finalitats de l'entitat

Article 7. Finalitats socials

  • Representar totes les persones associades per la defensa i la promoció de la seva professió.
  • Fomentar la solidaritat de les persones associades mitjançant la promoció i creació de serveis comuns de naturalesa assistencial.
  • Negociació de convenis amb institucions i particulars en benefici dels interessos dels associats.
  • Programar les accions adients per aconseguir millores socials i econòmiques per a les persones associades.

Col·laborar i participar activament amb les diferents administracions publiques en l’elaboració i millores, en estudis tècnics, avanç projectes i qualsevol altre qüestió relativa a les matèries objecte de la activitat professional i la finalitat social.

Formular propostes i peticions a l’administració per la millora, promoció, normalització i especialització professional de les activitats en totes les especialitats pròpies del col·lectiu, per assegurar-ne la qualitat a la població en general.

Constituir les comissions de treball necessàries pel control i l’ordenament de les activitats dels associats.

Organització periòdica d’activitats de caràcter formatiu i cultural, reunions tècniques, congressos i altres que siguin necessaris per la formació continua, la promoció, així com la presentació de nous productes, serveis i tecnologies útils per la professió.

Posar a l’abast de totes els associats i les empreses que ho precisin un borsa de treball com punt de trobada per la contractació laboral de bombers d’empresa.

Mantenir el contacte necessari i el tracte amb altres organitzacions afins, de qualsevol àmbit territorial, amb l’objectiu de prestar-se col·laboració mútua i també intercanviar experiències en matèria professional, sindical o qualsevol altra que redundi en el benefici de l’associació i de les persones afiliades.

Font de la informació: Generalitat de Catalunya. Departament de Justícia, Drets i Memòria. Última actualització: 09/09/2025.